Brand Manager bij elho (32-40 uur)

Bij elho in Tilburg, Noord-Brabant

Introductie

Duurzaamheid, creatieve content, story telling, van A tot Z in the lead … deze Brand Management rol heeft alles in zich wat je maar kunt wensen. Dus ben jij een merkenbouwer pur sang? Wil je bij een organisatie aan de slag met een uitgesproken ‘groene’ purpose. En wil jij de ruimte om jouw goede ideeën in de praktijk te brengen? Dan is dit de rol voor jou!

Organisatie

De organisatie elho – ‘Bring today’s nature into people’s daily lives’

elho inspireert mensen om meer groen in het dagelijks leven te brengen. Dat doen zij met mooie, duurzame bloempotten en slimme oplossingen waar jij en de natuur blij van worden. elho is de innovatieve marktleider in kunststof (design) bloempotten en plantenbakken en aanverwante artikelen. Al meer dan 55 jaar werkt het Elho team vanuit hun geavanceerde fabriek in Tilburg aan duurzame productontwikkeling en innovatieve oplossingen. Hun kleurrijke collectie wordt verkocht bij tuincentra, bouwmarkten en online in meer dan 75 landen; 100% Dutch design. Bij elho werk je samen met meer dan 200 collega’s. elho staat voor minder afval en meer natuur en doet haar best om deze natuur ook te beschermen. Daarom is 70% van de grondstoffen die zij gebruiken voor de collectie van gerecycled materiaal en wordt de collectie met 100 % windenergie geproduceerd door hun eigen windmolen.

Functie

Functie (uitgebreide functieomschrijving beschikbaar)

Met jouw inspirerende brand activation campaigns en content werk jij aan elho’s purpose: Give Room to Nature. Als merkbouwer en -ambassadeur bewaak je met passie de Europese elho merkidentiteit. Samen met jouw marketingcollega’s en de commerciële organisatie zet je het elho merk op de kaart bij retailers en consumenten in Nederland, Duitsland, Frankrijk en de UK. Jij bent de ‘kartrekker’ als het gaat om brand management. Jouw collega’s zijn expert op het gebied van PR, events, social media etc. Samen zetten jullie een mooie teamprestatie neer.

Wat ga je onder andere doen (uitgebreide functieomschrijving beschikbaar)?

  • bouwen aan elho’s purpose en brand awareness, in lijn met de commerciële strategie
  • samen met de marketing manager de B2C Europese geïntegreerde media & communicatie strategie ontwikkelen
  • inspirerende content en formats produceren en bedenken

Functie-eisen

Jouw achtergrond

Heb jij minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van consumer goods BtC en brand strategie binnen een (internationale) FMCG omgeving ? En HBO/WO werk- en denkniveau, studierichting marketing communicatie of business studies? Dan horen wij graag van jou.

Aanbod

Aanbod

Deze inspirerende Brand Management positie is voor 32 tot 40 uur per week. De arbeidsvoorwaarden zijn goed. Interesse in de uitgebreide functiebeschrijving neem dan contact met mij (Mathanja) op. Direct solliciteren kan via onderstaande button.

Bekijk ook vooral de prachtige film – Give Room to Nature – en ander materiaal :

Inlichtingen

Werving & selectie voor deze vacature wordt exclusief verzorgd door WerfSelect, bemiddelingsbureau voor marketing-, communicatie-, sales- en online professionals. www.werfselect.nl

Geïnteresseerd?

Solliciteer direct

Of neem contact op met Mathanja Klop

mathanja@werfselect.nl
033 422 40 22