Digital Campaign Manager NL – Made – Noord brabant

Bij Spadel Nederland in Made - Noord brabant

Introductie

Een online wereld winnen bij het iconische merk SPA®? Aansprekende content en campagnes maken voor de marktleider in natuurlijk mineraalwater? Effectief managen en monitoren van online prestaties? Samenwerken in een inspirerend marketingteam? Wordt jouw glimlach steeds breder? Dan maken wij graag kennis met jou.

Organisatie


De uitdaging
Samen met de Digital Marketing Manager Benelux zet je een digitale/online versnelling in gang voor Spadel. Jouw focus ligt daarbij op Nederland.

Functie


Activiteiten onder andere:

  • Opstellen effectieve online marketingplannen en strategieën. Hierbij ben je alert op online innovaties en mogelijkheden.
  • Bijdragen aan online zichtbaarheid en vindbaarheid, conversie, engagement, een substantiële groei van de fanbase etc.
  • Continue monitoring, tracking, analyse en improvement van de online en social prestaties.
  • Bepalen social en content strategieën BNL in samenwerking met de Digital Manager Benelux en deze uitvoeren voor NL.
  • Projectmanagement en uitvoering online, social en content strategieën en campagnes.
  • Versterken van reeds bestaande ‘offline’ campagnes met online activiteiten en nieuwe initiëren.
  • Aansturen creatieve- en mediabureaus bij online / digital / social campagnes en contentcreatie.
  • Optimaliseren website en content(creatie).
  • CRM – management en vergroten ‘fanbase’.
  • Best practices delen en online synergie BNL/NL optimaliseren (o.a. m.b.v. tracking / dashboards)
  • Actief betrekken en inspireren NL marketing team bij digital / online activiteiten.
  • Onderzoeken en effectief inzetten van e-commerce, affiliates, influencer marketing etc.

Functie-eisen


Wat neem je mee?

  • Afgeronde HBO- of WO- opleiding (online) marketing.
  • Minimaal drie jaar actuele werkervaring als online marketeer binnen consumentenmarketing. Bij een A-merk en FMCG is een pré.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Frans is een pré.
  • Affiniteit met werken in een Benelux-structuur en matrixorganisatie.
  • Ervaring met (online) projectmanagement en aansturen van online en mediabureaus inclusief online mediaplannen). Je bent een stevige gesprekspartner.
  • Ervaring met en goede (actuele!) kennis van online, social, content, mobile, online platforms, e-commerce, dashboards en (data) analytics. Inclusief bijbehorende online tools.
  • Goed ontwikkelde business management skills. Zowel zelfstandig als in samenwerking. Strategische visie, maar ook pragmatisch en hands-on.
  • Creatief, ondernemend, pakt ownership, energiek, gericht op verbetering en effectieve samenwerking, op de hoogte van ontwikkelingen, goede balans tussen intuïtie en feiten.

Aanbod


Aanbod

Een prachtige carrièrestap en rijke online marketingpositie waarin jij jouw (online) ambities waar kunt maken. SPA® is een A-merk en Spadel een zeer professionele, internationaal opererende FMCG- organisatie, waar jouw ontwikkeling voorop staat. Je maakt onderdeel uit van een gedreven, enthousiast team. Bij voorkeur ga je vijf dagen per week aan de slag, maar vier is bespreekbaar. Spadel is gevestigd in Made, maar je zult ook geregeld in Brussel werken. Spadel biedt een marktconform salaris en goede secundaire voorwaarden.

Inlichtingen


Over Spadel

“Als de mens het water beschermt, beschermt het water de mens”.

Spadel is marktleider in natuurlijk mineraalwater in de Benelux, dankzij de succesvolle watermerken SPA® en Bru. Met ruim 1237 medewerkers zijn zij actief in vier landen: België, Nederland, Frankrijk en Bulgarije. Zij focussen zich op sterke merken met een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk. Spadel is van oudsher een familiebedrijf met stevige kernwaarden: “togetherness, agility, ownership and excellence’. De mensen bij Spadel zorgen niet alleen goed voor elkaar, maar ook voor de natuur, met duurzame ontwikkeling in het hart van hun missie.

Geïnteresseerd?

Solliciteer direct

Of neem contact op met Annelies Ruis

annelies@werfselect.nl
06-54227874