Interim Manager Interne communicatie – Noord-Brabant

Bij Food bedrijf in Noord-Brabant in Noord-Brabant

Introductie

Voor een foodbedrijf zoeken wij een interim Manager Interne communicatie met HR ervaring of affiniteit.

Kerngegevens:

  • Beschikbaar zsm maar uiterlijk 15 april
  • Ervaring met Interne communicatie projecten
  • Bij voorkeur ervaring, en tenminste affiniteit, met HR
  • 32 tot 40 uur per week
  • Tarief: 85,- euro per uur, exclusief reiskosten en BTW
  • Mogelijkheid tot hybride werken 50/50
  • Duur: naar verwachting tenminste 3 maanden
  • Locatie: Noord-Brabant


De functie bestaat uit drie delen:

  • Interne Communicatie, zowel corporate als HR communicatie
  • Het ontwikkelen en begeleiden van groeps brede HR Projecten (van planning tot uitvoering)
  • Ondersteuning HR/Support HR director ten aanzien van tactische en operationele vraagstukken


Over jou:

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding;
  • Ruime werkervaring in een ondernemende , internationale omgeving
  • Brede ervaring op het vlak van interne communicatie en corporate identity
  • Je bent in staat strategisch, tactisch én operationeel bij te dragen
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Je bent een organisatietalent, verbinder en een echte aanpakker


We vertellen je graag meer als je interesse hebt, beschikbaar bent en je ervaring aansluit. We horen graag zsm van je, maar uiterlijk woensdagochtend 3 april om 10 uur.

Geïnteresseerd?

Reageer direct

Of neem contact op met Marie-José van de Kerkhof

marie-jose@werfselect.nl
06-53938106