Interim Product Development Manager Verzorging – Remote / Hoekse Waard – ingevuld

Bij Zorghulpmiddelen bedrijf in Remote / Hoekse Waard - ingevuld

Introductie

Kerngegevens

  • Startdatum: uiterlijk 1-6-22.
  • Tenminste 3 tot 4 dagen per week, waarvan 1 x per 2 weken op kantoor in Hoeksche waard, 1 x per 2 weken op kantoor in De Meern.
  • Duur: 3- 6 maanden, met optie op verlenging
  • Tarief: € 80 – 100 per uur voor de interimmer.


Opdracht:

  • Afgerond re-brandingstraject incl. bijbehorende marketing materialen
  • NPD projectplan (incl timing) maken en NPD’s opstarten
  • Constructieve samenwerking en goede relatie met de Business units BLX, Nordics en CH
  • Warme overdracht naar de nieuwe, te werven, vaste Global Product Development Manager


Wat wordt de grootste uitdaging:

  • Breed spectrum aan werkzaamheden die variëren van technisch Product Management tot commerciële introducties
  • Re-branding moet het daglicht gaan zien en uitgedragen worden naar de diverse business units
  • Een van de eigen brands hoger op de interne prioriteitenlijst krijgen en interne support bouwen


Profiel gewenste interimmer:

  • Product ontwikkeling ervaring van medische producten / hulpmiddelen of binnen FMCG
  • Ervaring met marktintroductie van ‘nieuwe’ producten in healthcare omgeving
  • Project management skills
  • Can do mentaliteit en communicatief sterk

Geïnteresseerd?

Reageer direct

Of neem contact op met Annelies Ruis

annelies@werfselect.nl
06-54227874