Junior Category Manager bij Spa Nederland (Spadel) – Made, Noord-Brabant

Bij Spadel Nederland in Made, Noord-Brabant

Introductie

“Als de mens het water beschermt, beschermt het water de mens”, dat is de missie van Spadel. Pak jij de kans om je verder te ontwikkelen bij dit prachtige A-merk? Word jij gedreven door het omzetten van data in groeikansen? En vind je het leuk om contacten te leggen en de brug te slaan tussen marketing en sales? Dan is dit een mooie rol voor jou.

Organisatie

Over Spadel

Spadel is marktleider in natuurlijk mineraalwater in de Benelux, dankzij de succesvolle watermerken Spa en Bru. Met ruim 1.300 medewerkers zijn zij actief in vier landen: België, Nederland, Frankrijk en Bulgarije. Zij focussen zich op sterke merken met een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk. Spadel is van oudsher een familiebedrijf met stevige kernwaarden: “togetherness, agility, ownership and excellence’. De mensen bij Spadel zorgen niet alleen goed voor elkaar, maar ook voor de natuur, met duurzame ontwikkeling in het hart van hun missie.

Functie

Wat ga je doen? (uitgebreide functieomschrijving aanwezig)

Met jouw inzicht in marktgegevens en de vertaling hiervan naar groeikansen, versterk je de marktpositie van Spadel als Category Captain in mineraalwater en challenger in limonades in Nederland.

Deze rol van junior category manager is een mooie combinatie van category management en trade marketing. Je werkt zowel voor het Retail- als het Out of Home Kanaal (inclusief Petrol) . Het is een geheel nieuwe rol, ontstaan door de behoefte aan meer ondersteuning.

Je maakt de vertaalslag van data naar maximale zichtbaarheid en activatie op de winkelvloer. Je deelt jouw inzichten met de betreffende accounts en adviseert hen. Je hoeft niet helemaal from scratch te beginnen, cijfers, inzichten en kennis zijn aanwezig, maar je dient ze wel om te zetten naar de juiste “actions”. Je werkt hierin nauw samen met jouw category- en trademarketing-collega’s en de accountmanagers.

Je krijgt alle ruimte om te groeien. De eerste tijd zal je intensief samenwerken en leren, later ga je zelfstandig voor klanten aan de slag. Je werkt in een team van vier personen in Nederland en vier personen in België. Vier keer per jaar komen jullie bij elkaar in Brussel.

Functie-eisen

Wie ben jij?

Een zelfstarter met veel energie. Je pakt graag zaken op en weet ze naar jouw hand te zetten. Je bent leergierig en kunt je vinden in de waarden van Spadel. Ervaring in een soortgelijke functie is niet persé nodig, wel ben je bekend met bijvoorbeeld Ipsos, Nielsen, Canadean, GFK, IRI en/of marktonderzoek binnen een andere omgeving (harde eis). Je bent echt iemand die met cijfers kan ‘spelen’ en daar ook veel plezier in heeft. Uitstekende beheersing van het Engels in woord en geschrift is een must.

Aanbod

Aanbod

Het betreft een fulltime startersfunctie. Een prachtige springplank waarin je alle ruimte krijgt om je te ontwikkelen bij een toonaangevende organisatie met een duurzame missie. Omdat je echt een spil bent tussen marketing en sales is het wel belangrijk dat je op kantoor aanwezig bent, maar indien nodig kan je af en toe thuis werken. Jouw standplaats is Made. Ongeveer vier keer per jaar reis je naar Brussel voor overleg met je collega’s aldaar. Spadel biedt uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Interesse? Solliciteer direct via onderstaande button of vraag de uitgebreide functiebeschrijving op bij Mathanja (mathanja@werfselect.nl). Wij kijken uit naar jouw reactie !

Inlichtingen

Werving & selectie voor deze vacature wordt exclusief verzorgd door WerfSelect, bemiddelingsbureau voor marketing-, communicatie-, sales- en online professionals. www.werfselect.nl

Geïnteresseerd?

Solliciteer direct

Of neem contact op met Mathanja Klop

mathanja@werfselect.nl
033 422 40 22