Online marketeer – Den Haag

Bij Meesman indexbeleggen in Den Haag

Introductie

Wil jij meebouwen aan de online zichtbaarheid van een bedrijf met een missie? Wil je meebouwen aan een beleggingsoplossing die objectief gezien voor de klant het beste is? Aansprekende content en campagnes maken? En heb je veel energie die je graag deelt? Dan komen we graag met jou in contact.

Functie


De uitdaging

Momenteel besteedt Meesman de marketing taken uit. Het bedrijf groeit hard en heeft een zeer ambitieuze groeiambitie. Om deze ambitie waar te maken wil Meesman een groot deel van de marketing werkzaamheden binnenshuis trekken. Het jaar 2020 eindigde goed met een geheel nieuwe website en logo. Hier mag de marketing op aangepast worden. Jij gaat er alles aan doen om de online vindbaarheid en naamsbekendheid van Meesman te vergroten. De website en social media-kanalen zijn belangrijke instrumenten voor de online vindbaarheid. Jij gaat er door ontwikkeling, optimalisatie en testen voor zorgen dat elke geïnteresseerde bij Meesman uitkomt. Jij kunt vanuit interesse in beleggen en enthousiasme over Meesman door jouw gouden pen mensen enthousiasmeren. De resultaten van campagnes, teksten, en advertenties onttrek je uit de data en jij kan geschikte vervolgstappen in de marketing adviseren aan de directie.

Wie ben jij?

Je hebt ervaring met en goede (actuele!) kennis van online, campagne, content en performance data analytics. Goed ontwikkelde business management skills. Zowel zelfstandig als in samenwerking. Strategische visie, maar vooral pragmatisch en hands-on. Je hebt een drive om te blijven optimaliseren en testen; alles voor het beste resultaat! Je toont initiatief, gaat planmatig te werk, en beschikt over een leergierige houding. Je bent geïnteresseerd in de financiële wereld en werkt graag in een organisatie die groeit en beweegt. Je hebt veel energie die je graag deelt.

Wat ga je doen?

  • Je signaleert verbetermogelijkheden om nóg meer nieuwe beleggers te werven.
  • Je creëert content.
  • Je zet online campagnes op.
  • Je past je SEO ervaring toe.
  • Je analyseert data en stelt rapportages op.
  • Je blijft op de hoogte van relevante ontwikkelingen in jouw vakgebied.
  • Je denkt mee over de marketingstrategie en het realiseren van gezamenlijke marketingdoelstellingen.

Skills en vaardigheden

  • Een afgeronde hbo- of wo-opleiding.
  • Je hebt 3 tot 4 jaar relevante werkervaring.
  • Je weet (bijna) alles van de mogelijkheden van AdWords en Google Analytics.
  • Je begrijpt hoe SEO werkt. En áls er dingen onbekend zijn, dan wil je die zo snel mogelijk onder de knie krijgen.
  • Je weet hoe je online campagnes moet opzetten, monitoren en optimaliseren.
  • Je bent goed in het samenstellen van aansprekende content.
  • Je bent zelfstartend, pro-actief en een aanpakker.


Aanbod

Een zelfstandige rol binnen een non hiërarchisch bedrijf. Je maakt onderdeel uit van een klein maar gedreven team, jullie zijn samen verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen het bedrijf. Er wordt nu nog veel uitbesteed op het gebied van marketing, wat straks bij jou verantwoordelijkheden gaat horen.

Jij bent dan ook iemand die in de breedte wil groeien en alle facetten van een organisatie wil leren kennen. Er wordt een marktconform salaris geboden en goede secundaire voorwaarden.

Over Meesman

Veel bedrijven zijn gericht op winstmaximalisatie. Andere ontstaan uit idealisme, een drive om echt iets in de wereld te veranderen. Meesman is zo’n bedrijf. Directeuren Hendrik Meesman en Shiva Bloemberg hebben met Meesman Indexbeleggen een duidelijk doel voor ogen. Ze willen een beleggingsoplossing aanbieden die objectief gezien voor de klant het beste is.

Meesman Indexbeleggen is in 2005 opgericht om het belang van de klant weer centraal te stellen. Meesman is ervan overtuigd dat zij succesvol kan zijn door consequent te denken en handelen vanuit het belang van onze klanten. Hoe? Door open en eerlijk te communiceren. Door de beleggingsproducten eenvoudig en transparant te maken. En door het schaalvoordeel dat ze met hun groei realiseren door te geven aan hun klanten.


Geïnteresseerd?

Solliciteer direct

Of neem contact op met Barbara van der Woerd

barbara@werfselect.nl
033-4224022