Recruiter – Amersfoort, 32-40 uur

Bij WerfSelect in Amersfoort, 32-40 uur

Introductie

Wil jij PastPrecies matches verzorgen voor A-merken en topkandidaten? Heb je ervaring met de werving van HBO/WO talent en affiniteit met (online) marketing, communicatie en sales? En ben jij de ondernemende zelfstarter die precies in ons gezellige team past? Dan horen we graag van je!

Organisatie

Over WerfSelect

Goede mensen zijn altijd de sleutel tot succes. We verbinden ons met de beste professionals in (online) marketing, communicatie en sales. En staan garant voor een ‘PastPrecies’ match tussen hen en onze opdrachtgevers, ambitieuze A-merken. Voor vaste functies en interim-opdrachten. Dit kan alleen doordat we veel tijd en energie stoppen in het goed leren kennen van onze kandidaten en opdrachtgevers. Onze werkwijze is dan ook persoonlijk en gericht op een lange termijn samenwerking met zowel opdrachtgevers als kandidaten. Onze relaties ondersteunen en verdiepen we onder andere met kennissessies. We hebben een gezellig, hecht team, waar met passie en ondernemerschap gezamenlijke successen worden gevierd.


Functie

Dit zijn je verantwoordelijkheden

Als Recruiter ben je verantwoordelijk voor het werven en selecteren van HBO/WO kandidaten binnen de vakgebieden (online) marketing, communicatie en sales, die precies passen op de vacatures van onze opdrachtgevers.

Met jouw ervaring binnen recruitment weet je wat er van je gevraagd wordt om een openstaande positie succesvol in te vullen. Vanaf de kick off bij de opdrachtgever, tot het screenen van potentiële kandidaten en voeren van persoonlijke kennismakingsgesprekken. Je bent kortom de verbindende factor tussen toptalent en onze mooie opdrachtgevers.

Dit is wat je gaat doen

Om tot een ‘PastPrecies match’ te komen vallen onder andere de volgende taken onder jouw verantwoordelijkheden:

  • Je neemt deel aan de kick off van procedures bij onze opdrachtgevers;
  • Je bepaalt samen met de betrokken consultant wat de strategie gaat worden voor het vinden van dé juiste kandidaat;
  • Je vertaalt het gewenste kandidatenprofiel naar een aansprekende vacaturetekst en zet deze via verschillende kanalen uit, waarbij je social media intensief benut;
  • Je gebruikt LinkedIn Recruiter en andere persoonlijke (online) mogelijkheden voor het searchen van geschikte kandidaten. Door je creativiteit, wervende en persoonlijke aanpak slaag je erin met hen in contact te komen en de kandidaat te enthousiasmeren;
  • Je selecteert de beste kandidaten op basis van telefonische screening en persoonlijk interview;
  • In samenwerking met de betrokken consultant stel je een voorstel met de beste kandidaten op richting de opdrachtgever;
  • Je bent verantwoordelijk voor een optimale begeleiding en invulling van het recruitmentproces, van het inplannen van interviews tot en met de start van een kandidaat. Ook daarna houd je regelmatig contact om de verbinding met jouw talentpool te borgen.


Kortom; een afwisselende functie met volop ruimte voor eigen inbreng en ondernemerschap, voor en door mensen!


Functie-eisen

Dit zien we graag terug in een kandidaat

Passie voor verbinding: je brengt van nature mensen met elkaar in contact. Je vindt het een uitdaging om met succes tot een ‘PastPrecies match’ te komen. En hier wil je nóg beter in worden. Je bent positief ingesteld, bruist van de energie, en pakt nieuwe materie snel op. Je bent een doorzetter en weet met jouw communicatieve vaardigheden toptalent te overtuigen voor een volgende stap. Daarnaast ben je creatief en flexibel ingesteld en denk je buiten de gebaande paden om in contact te komen met kandidaten.

En verder:

  • Je hebt een HBO- of WO opleiding afgerond in een commerciële of HR-richting;
  • Je hebt 1-5 jaar werkervaring waarvan minimaal 1 jaar met de werving van HBO/WO professionals;
  • Je hebt affiniteit met de vakgebieden marketing, communicatie en/of sales;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent daarnaast representatief en communicatief vaardig en brengt de volgende competenties mee:
  • Netwerken en luisteren
  • Plannen, prioriteren en organiseren
  • Kwaliteits- en resultaatgericht
  • Klantgericht denken en werken


Aanbod

Wat bieden wij je

  • Werken bij een ondernemend bureau waar de persoonlijke en kwalitatieve benadering centraal staat en waarbinnen je echt het verschil kan maken.
  • Samenwerken met een breed palet aan A-merk opdrachtgevers en topkandidaten voor commerciële functies.
  • Je maakt onderdeel uit van een intensief samenwerkend, collegiaal team. We staan klaar voor elkaar als het nodig is en vieren successen, klein en groot, altijd samen!
  • Bij goed functioneren en voldoende potentieel zijn er doorgroeimogelijkheden.
  • Een marktconform salaris, plus laptop en mobiel.
  • De mogelijkheid jezelf verder te ontwikkelen d.m.v. vakgerichte cursussen.


Geïnteresseerd?

Solliciteer direct

Of neem contact op met Rouaida El Moussaoui

rouaida@werfselect.nl
033 422 40 22