Wil je werken bij een toonaangevende wereldwijde bakkerijgroep, waar innovatie en duurzaamheid voorop staan? En zoek je een prettige werkomgeving met veel afwisseling, vrijheid en ruimte voor creativiteit waar je veel en snel kunt leren?
Heb je een HBO-opleiding in Grafisch Ontwerp, Communicatie, Marketing of Digitale Media, ben je een schijftalent, erg creatief en heb je een passie voor eten? Dan ben je een zeer waardevolle aanwinst voor ons team. Sluit dan aan voor een smakelijke reis waar creativiteit en kansen samenkomen. We kijken uit naar een kennismaking met je.
De uitdaging
Voor het moederbedrijf Lantmännen Unibake, maar met name het mooie foodservicemerk Pastridor draag jij als junior marketeer de volgende verantwoordelijkheden:
– advertenties ontwikkelen en aanpassen voor online en offline publicaties van grossiers zoals Sligro, Hanos en Bidfood
– salestools maken zoals product one pagers en verkooppresentaties
– ondersteuning bieden bij leadgeneratiecampagnes, waaronder e-mails, social media posts en advertising en contentmarketing
– social media posts ontwikkelen samen met online bureaus. De nadruk ligt op Instagram, Facebook en LinkedIn
– ontwikkeling van How-To Gidsen, blogs, receptenspecials en trendgidsen
– operationele ondersteuning op het vlak van evenementen en fotografie
– en nog veel meer interessante marketingtaken!
Als je gedijt in een dynamische en hands-on omgeving waar je in korte tijd veel kunt leren (on- en offline) en je in zo’n omgeving niet in de stress raakt, dan is deze rol op jouw lijf geschreven.
In de functie van Marketing Assistent rapporteer je aan de Marketing Manager België, Nederland, Frankrijk, Italië en Spanje. Je helpt het gehele Marketingcommunicatie-team van Lantmännen Unibake met allerlei werkzaamheden ten behoeve van de Nederlandse en Belgische markt.
Andere direct reports van de Marketing Manager waarmee je veel samenwerkt, zijn een Online Performance Marketeer, een Communication & Campaign Manager, een (Product) Content Marketeer en een Event & Traffic Manager.
Over jou, je vaardigheden, kennis en ervaring
– Je hebt een HBO-diploma of HBO-werk- & denkniveau in Grafisch Ontwerp, Communicatie, Marketing of Digitale Media
– Je hebt enige ervaring met Adobe Photoshop en/of InDesign
– Enige relevante werkervaring na je studie is een pre. Ben je een starter met interessante werk- en/of stage-ervaring tijdens je studie, dan komen we ook graag met je in contact.
– Je beschikt over uitstekende schrijfvaardigheden in het Nederlands
– Ervaring met HubSpot is een pre
– Je hebt kennis van Google Analytics, Google Tag Manager
– Enige ervaring in projectmanagement is een pre
– Je hebt een enorm oog voor detail
– En je hebt ervaring en/of affiniteit met food en foodservicekanalen.
En als persoon ben je:
– flexibel
– besluitvaardig, proactief en volhardend
– enthousiast, leergierig en energiek
– stressbestendig
De organisatie biedt jou
Lantmännen Unibake biedt je een ondernemende marketingfunctie in food, met veel afwisseling, vrijheid en ruimte voor creativiteit. Je bent vooral in het foodservicekanaal actief.
Er wordt een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket geboden met een 13de maand. Een een plezierige werkomgeving binnen een dynamische, internationale omgeving.
Je bent primair actief voor de Belgische en Nederlandse markt.
Je werkt primair vanuit Waalwijk en soms in Londerzeel (België).
Er kan ongeveer 2 dagen per week vanuit huis worden gewerkt. De voorkeur gaat uit naar een fulltime invulling, maar 32 uur is bespreekbaar.
Over Lantmännen Unibake
Lantmännen Unibake is met 36 bakkerijen in meer dan 20 landen een van de grootste bakkerijgroepen in Europa. Lantmännen Unibake beidt een groot assortiment aan toonaangevende diepgevroren en verse bakkerijproducten (brood, fastfood, hartig en zoet) binnen retail- en foodservicekanalen in meer dan 60 landen over de hele wereld.
Meer dan 6.000 medewerkers over de hele wereld laten elke dag mensen genieten van het geweldige assortiment. Gemaakt met liefde en passie voor het vak en natuurlijk van de beste ingrediënten en met respect voor de natuur.
Pastridor is een in foodservice bekend merk van Lantmännen Unibake. Zie ook https://pastridor.com en https://myfoodspot.eu/nl-nl en laat je inspireren.
Werving & selectie voor deze vacature wordt exclusief verzorgd door WerfSelect, bemiddelingsbureau voor marketing-, communicatie, sales en online professional (www.werfselect.nl)
Wil je werken bij een toonaangevende wereldwijde bakkerijgroep, waar innovatie en duurzaamheid voorop staan? En zoek je een prettige werkomgeving met veel afwisseling, vrijheid en ruimte voor creativiteit?
Ben jij een gestructureerde creatieveling met veel affiniteit met taal en beeld? Heb je minimaal een aantal jaren ervaring in marketingcommunicatie en product content optimalisatie, heb je je sporen al verdiend qua projectmanagement en heb je veel affiniteit en/of ervaring met food en foodservicekanalen? Dan komen we graag met je in contact.
De uitdaging
Voor het moederbedrijf Lantmännen Unibake maar met name het mooie foodservicemerk Pastridor draag jij de volgende verantwoordelijkheden, waarbij je ook externe bureaus aanstuurt en budgetverantwoordelijk bent:
– implementatie van het Perfect Product Content Plan Grossiers (zoals Sligro, Hanos en Bidfood) te optimaliseren.
– implementatie van marketing optimalisaties voortkomend uit customer journey onderzoek door externe experts.
– beheer en seo proof maken van de online product content op de Patridor website, de MyFoodSpot website en de Lantmännen Unibake website
– ontwikkeling en uitvoering van communicatie- en promotieplannen voor de grossiers in samenwerking met de marketing assistent en externe bureaus.
– ontwikkeling van product one pagers en sales presentaties bijvoorbeeld voor de belangrijkste innovaties en communicatiethema’s, en van andere sales tools (ook voor key accounts).
– management diverse marketingcommunicatieprojecten (on- en offline).
Als je gedijt in een dynamische en hands-on omgeving, waar flexibiliteit enerzijds en focus anderzijds essentieel zijn. En als je energie krijgt van het halen van deadlines en het bewaken van budgetten, en oog hebt voor de laatste details in projecten, dan is deze rol op jouw lijf geschreven.
In de functie van (Product) Content Marketeer rapporteer je aan de Marketing Manager België, Nederland, Frankrijk, Italië en Spanje.
Andere direct reports van de Marketing Manager waarmee je veel samenwerkt, zijn een Online Performance Marketeer, een Communication & Campaign Manager en een Event & Traffic Manager. Het team wordt uitgebreid met een marketing assistent om het gehele team te helpen.
En buiten de marketingafdeling is sprake van een intensieve samenwerking met onder andere collega’s van sales, categorymanagers, insights-specialisten en productmanagers binnen Lantmännen Unibake. En vanzelfsprekend met de externe bureaus waarmee wordt gewerkt en die je brieft.
Over jou, je vaardigheden, kennis en ervaring
– Je hebt een HBO-werk- & denkniveau en een opleiding in Communicatie, Marketing of Digitale Media.
– Je hebt minimaal 2-3 jaar relevante werkervaring (marketingcommunicatie, product content optimalisatie en daaraan gerelateerd projectmanagement).
– Je hebt ervaring met SEO en het optimaliseren van de customer journey
– Je bent zeer vaardig in storytelling en taal en hebt affiniteit met grafisch ontwerp en esthetiek.
– Je bent klantgericht & commercieel
– Je bent conceptueel sterk en creatief.
– En zeer nauwkeurig. Foutloze teksten zijn voor jou een vanzelfsprekendheid.
– En je hebt veel ervaring en/of affiniteit met food en foodservicekanalen.
En als persoon ben je:
– flexibel
– besluitvaardig, proactief en volhardend
– enthousiast en energiek
– organisatorisch sterk
De organisatie biedt jou
Lantmännen Unibake biedt je een ondernemende (product) content marketingfunctie in food, met veel afwisseling, vrijheid en ruimte voor creativiteit. Je bent vooral in het foodservicekanaal actief.
Er wordt een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket geboden met een 13de maand. Een een plezierige werkomgeving binnen een dynamische, internationale omgeving.
Je bent primair actief voor de Belgische en Nederlandse markt.
Als je in België woont, werk je primair vanuit Londerzeel (België) en soms in Waalwijk (Nederland).
En woon je in Nederland, dan werk je primair vanuit Waalwijk en soms in Londerzeel.
Er kan ongeveer 2 dagen per week vanuit huis worden gewerkt. De voorkeur gaat uit naar een fulltime invulling, maar 32 uur is bespreekbaar.
Over Lantmännen Unibake
Lantmännen Unibake is met 36 bakkerijen in meer dan 20 landen een van de grootste bakkerijgroepen in Europa. Lantmännen Unibake beidt een groot assortiment aan toonaangevende diepgevroren en verse bakkerijproducten (brood, fastfood, hartig en zoet) binnen retail- en foodservicekanalen in meer dan 60 landen over de hele wereld.
Meer dan 6.000 medewerkers over de hele wereld laten elke dag mensen genieten van het geweldige assortiment. Gemaakt met liefde en passie voor het vak en natuurlijk van de beste ingrediënten en met respect voor de natuur.
Pastridor is een foodservice bekend merk van Lantmännen Unibake. Zie ook https://pastridor.com en https://myfoodspot.eu/nl-nl en laat je inspireren.
Werving & selectie voor deze vacature wordt exclusief verzorgd door WerfSelect, bemiddelingsbureau voor marketing-, communicatie, sales en online professional (www.werfselect.nl)