Interim Marketeer – Flevoland| hybride

Introductie

Voor een internationale Food producent zoeken wij een Interim Marketeer. Je hoeft geen ervaring binnen Food te hebben.


Kerngegevens

  • 32 – 40 uur per week, waarvan 50% op kantoor
  • Start: zsm
  • Duur:naar verwachting circa 4 maanden
  • Tarief voor de interimmer: 70 euro per uur exclusief reiskosten
  • Vakantieplannen vormen geen probleem, maar liefst niet te lang


De opdracht

  • Verantwoordelijk voor digital marketing ism het team en het digital bureau – met name campagnes;
  • Je ondersteunt op alle marketing en trademarketing activiteiten gerelateerd aan internationale en lokale merken en Private Label, zoals bijv het briefen en uitwerken van activaties en het maken van leaflets en brochures. Je treedt hierbij op als merkbewaker.
  • Uitzoekwerk, zoals het analyseren en monitoren van categorie prestaties;
  • Je ondersteunt de channel marketing manager waar nodig en werkt ook samen met de category brand manager en Sales;
  • Organiseren, branding en design van beurzen.

,

Profiel interimmer

  • HBO niveau
  • Tenminste 3 jaar marketing of trademarketing ervaring – meer ervaring is welkom;
  • Je bent een echte aanpakker van nature en bent een teamspeler;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, creatief en je kunt goed multitasken;
  • Je hebt kennis van digital marketing;
  • Beheersing van Engels en Nederlands in woord en geschrift;
  • Ervaring binnen FMCG/Food is een pré maar geen must.


Interesse

Heb je interesse? Reageer dan uiterlijk dinsdag 9 juli 12u. Handig als je direct je actuele CV meestuurt en je beschikbaarheid (per wanneer beschikbaar, hoeveel dagen per week, vakantieplannen).

(meer…)

Interim Senior Brand Manager – Zeeland – ingevuld

Introductie

Kerngegevens

  • Start: zsm
  • Duur: circa 3 – 4 maanden met optie op verlenging
  • Uren: 32 per week
  • Tarief: 85-90 euro per uur, exclusief reiskosten en btw
  • Locatie: gemiddeld 2 dagen in de week op kantoor, de rest thuis


De opdracht

Als Senior Brand Manager ben je verantwoordelijk binnen je categorie voor omzet, winst en innovatie over meerdere landen en kanalen. Daarnaast kun je als echter merkenbouwer aan de slag met de ontwikkeling van nieuwe merken, van positionering tot een concreet plan inclusief recepturen, designs, activatieplan en dergelijke.


Over jou

  • ruime ervaring als Senior Brand Manager in de foodbranche
  • ruime interimervaring met het (uit)bouwen van merken
  • tevens ervaring met het bouwen van een nieuw merk
  • ervaring met npd, packaging design en activatie
  • ervaring met het coachen van juniors
  • bij voorkeur ook ervaring met foodproducten voor kinderen
  • je hebt conceptueel en analytisch denkvermogen
  • ervaring als productmanager is een pre
  • sterke communicator, sterke project manager, goed stakeholdermanagement


Over de opdrachtgever

Een familiebedrijf met een rijke historie, gericht op de verwerking van verse producten tot lang houdbare voeding. De duurzaamheidsambities van deze opdrachtgever gaan ver.


Interesse?

Reageren graag met spoed, maar uiterlijk maandag 20 mei bij Nelleke van der Graaf (recruiter) via Nelleke@werfselect.nl.


Voor de voortgang is het handig als je de volgende zaken direct meestuurt:

  • je actuele CV
  • de precieze datum waarop je beschikbaar bent
  • een toelichting op je ervaring met het bouwen van een nieuw merk
  • eventuele andere toelichting op je ervaring, aanvullend op wat in je CV staat.


Bedankt alvast voor je reactie. Wij komen zo spoedig mogelijk bij je terug.

(meer…)

Toptalent in marketing, communicatie, sales en online

Al duizenden PastPrecies matches verzorgd

Groot netwerk van 20.000+ kandidaten en opdrachtgevers