Interim Brand manager – Noord-Brabant

Introductie

Voor een Foodproducent in Noord-Brabant zoeken wij een Brand manager op interimbasis.

Kerngegevens

  • Start: 26 augustus
  • 4 dagen per week
  • Duur: gedurende werving vaste medewerker
  • Uurtarief voor interimmer: nader te bepalen
  • Hybride werken: 50/50


De opdracht

  • Waarnemen positie totdat een vaste medewerker is gevonden
  • Uitwerken van het actieplan voor 2025 en in gang zetten van de uitvoering. Onder andere een mediaplan, presentatie voor retailers e.d.
  • Evalueren uitvoering actieplan 2024, waaronder een campagne.


Profiel interimmer

  • Ruime ervaring als Brand manager binnen FMCG, met een sterke voorkeur voor Food ervaring
  • Ervaring met het aansturen van creatieve, media en data bureaus.
  • Ervaring met P&L verantwoordelijkheid.
  • Ervaring met 360 graden brand activaties en product lanceringen.
  • Ervaring met project management binnen een multidisciplinaire interne organisatie.
  • Vloeiende taalbeheersing Engels en Nederlands is een must.
  • Goede communicator, verbinder.


Geïnteresseerd? Reageer dan ajb uiterlijk maandag 29 juli 10u en stuur je actuele CV mee en details omtrent je beschikbaarheid en vakantieplannen.

We reageren op maandag 29 juli. Mocht je tot de selectie behoren dan vertellen we je maandag graag meer over de opdrachtgever en opdracht.

(meer…)

Interim Brand Management Lead – Breda – ingevuld

Introductie

Kerngegevens:

  • Start: medio juli 2024
  • Duur: tot eind december 2024
  • Dagen per week: 4 tot 5 dagen
  • Tarief voor interimmer: 90-100 plus reiskosten
  • Locatie: op kantoor op maandag, dinsdag en donderdag
  • Het is een pre wanneer je van medio juli tot eind december slechts beperkte vakantieplannen hebt


De opdracht:

Verantwoordelijkheden:

– Aansturen, stimuleren en coaching team met 4 personen (Baby & Specialties waaronder Cassis)
– Voorzitten category team (spreekbuis van het category-team richting de organisatie)
– Zelf de nodige brandmanagement activiteiten uitvoeren voor bepaalde Baby-producten
– Jagen op totale proces, ook met Sales.

Prio’s in de interimperiode:

– Intro nieuw Baby-merk (executie fase met een andere uitvoering in NL dan in België).
– Verkopen van bepaalde producten verhogen
– Groei van België realiseren
– Coaching


Over jou:

  • Scherp, jong van geest, assertief, hoge energie
  • Minimaal 7-10 jaar brandmanagement ervaring in food
  • Minimaal 4-5 jaar leidinggevende ervaring met een coachende stijl
  • Business marketeer – dus volop ervaring hebben met het werken met categorymanagement en sales.
  • Benelux ervaring, dus ook in België.
  • Ervaring met baby & peutervoeding is een pre.



Reageren kan uiterlijk op vrijdag 22 maart per mail via marie-jose@werfselect.nl (svp niet bellen). Wil je daarbij een actueel cv toe sturen en in elk geval informatie over de volgende punten:

  • het aantal uren per week dat je beschikbaar bent
  • de mate van zekerheid dat je vanaf medio juli 2024 beschikbaar bent
  • je afwezigheid in verband met vakantie in de periode van medio juli tot eind december 2024
  • het door jou gewenste tarief
  • je ervaring met baby & peuter voeding
  • je ervaring als Senior Brandmanager in de Benelux
  • je leidinggevende ervaring

Naar verwachting hebben we pas rond 27 maart een pre-selectie gemaakt voor onze opdrachtgever. Een reactie vanuit WerfSelect kan daarom even op zich laten wachten.

Werving & selectie voor deze interim-opdracht wordt exclusief verzorgd door WerfSelect.



(meer…)

Toptalent in marketing, communicatie, sales en online

Al duizenden PastPrecies matches verzorgd

Groot netwerk van 20.000+ kandidaten en opdrachtgevers