Interim category/brandmanager

Onze opdrachtgever is een bedrijf in de food met een rijke historie, diverse productielocaties in Nederland en ook volop actief buiten Nederland. Zij zet haar kwaliteitsproducten af onder diverse eigen merken, in co-creatie met andere merken en onder private labels.

Voor deze opdrachtgever zijn we op zoek naar een ervaren Brand/Categorymanager met volop ervaring in de food. 

Kerngegevens

Start: zsm

Duur: naar verwachting in elk geval tot het einde van het jaar

Uren: 32 per week, 24 uur is bespreekbaar

Tarief: in overleg te bepalen

Locatie: gemiddeld 1-2 dagen in de week op kantoor

 

De opdracht

Je gaat als ervaren Brand/Categorymanager met volop ervaring in de food op een hands-on manier bijdragen aan:

het verleggen van de focus qua klantgroepen;

het versterken van het pro-actieve denken vanuit behoeftes bij (eind)klanten;

een meer data en insights gedreven manier van werken.

 

Over jou

ruime ervaring als Senior Brand Manager in de foodbranche

ervaring met NPD, portfoliomanagement en categorymanagement in de foodbranche

ervaring met private label

ervaring in B2B (richting foodservice, voedingsmiddelenindustrie en supermarkten), is een pre

sterk in de samenwerking, hands-on en pro-actief

 

Interesse?

We zien je reactie graag met spoed tegemoet, graag uiterlijk maandag 17 maart om 10 uur, via marie-jose@werfselect.nl of de sollicitatielink op de website.

Wil je daarbij precieze info opnemen over je beschikbaarheid (datum en aantal uren per week), het door jou gewenste tarief en je ervaring in B2B (foodservice, supermarkten, en voedingsmiddelenindustrie) en met private label? En wil je ook je actuele cv bijvoegen? 

Bedankt alvast voor je reactie. Wij komen zo spoedig mogelijk bij je terug.

Persoonsgegevens

Contactgegevens

MM slash DD slash JJJJ
Hidden

CV, Notitie & Bron

Max. bestandsgrootte: 25 MB.

Josje is vanaf de start van WerfSelect de altijd scherpe en positieve adviseur van WerfSelect. Ze heeft een enorme staat van dienst opgebouwd binnen corporates tot het MKB, als zelfstandig interim manager en adviseur binnen marketing. De nieuwste ontwikkelingen binnen e-commerce en digital marketing hebben haar bijzondere interesse.

Norbert verzorgt al vele jaren inspirerende kennissessies en trainingen voor de relaties van WerfSelect. Doordat hij zelf in een vorig leven marketing manager was, kan hij zich goed inleven in hun dagelijkse praktijk. Zijn passie is om mensen te helpen om meer plezier, rust en vrijheid te ervaren in hun leven. 

Rianne heeft als interimmer niet alleen via WerfSelect bij een van onze opdrachtgevers gewerkt, maar werkt ook in de flexschil van WerfSelect. Zij pakt allerhande projecten op marketinggebied op, en weet ons daarmee steeds weer een stap verder te brengen. 

Ik had het slechter kunnen treffen als kantoorhond, want er is een park en bos bij het klooster. Tijdens de lunchwandeling coach ik het team vanuit mijn motto ‘vanuit ontspanning worden de beste resultaten behaald’. En daarna ga ik weer lekker onder de vergadertafel luieren.