Onze opdrachtgever is een bedrijf in de food met een rijke historie, diverse productielocaties in Nederland en ook volop actief buiten Nederland. Zij zet haar kwaliteitsproducten af onder diverse eigen merken, in co-creatie met andere merken en onder private labels.
Voor deze opdrachtgever zijn we op zoek naar een ervaren Brand/Categorymanager met volop ervaring in de food.
Kerngegevens
Start: zsm
Duur: naar verwachting in elk geval tot het einde van het jaar
Uren: 32 per week, 24 uur is bespreekbaar
Tarief: in overleg te bepalen
Locatie: gemiddeld 1-2 dagen in de week op kantoor
De opdracht
Je gaat als ervaren Brand/Categorymanager met volop ervaring in de food op een hands-on manier bijdragen aan:
het verleggen van de focus qua klantgroepen;
het versterken van het pro-actieve denken vanuit behoeftes bij (eind)klanten;
een meer data en insights gedreven manier van werken.
Over jou
ruime ervaring als Senior Brand Manager in de foodbranche
ervaring met NPD, portfoliomanagement en categorymanagement in de foodbranche
ervaring met private label
ervaring in B2B (richting foodservice, voedingsmiddelenindustrie en supermarkten), is een pre
sterk in de samenwerking, hands-on en pro-actief
Interesse?
We zien je reactie graag met spoed tegemoet, graag uiterlijk maandag 17 maart om 10 uur, via marie-jose@werfselect.nl of de sollicitatielink op de website.
Wil je daarbij precieze info opnemen over je beschikbaarheid (datum en aantal uren per week), het door jou gewenste tarief en je ervaring in B2B (foodservice, supermarkten, en voedingsmiddelenindustrie) en met private label? En wil je ook je actuele cv bijvoegen?
Bedankt alvast voor je reactie. Wij komen zo spoedig mogelijk bij je terug.