Voor een toonaangevend A-merk binnen de voedingsmiddelenindustrie zoeken wij een interim Brand & Communication Manager. Een tijdelijke maar impactvolle rol bij een groot merk met een compact, slagvaardig team en een sterk trackrecord op het gebied van productintroducties en advertising.
Ben jij op zoek naar een dynamische opdracht waar je écht het verschil kunt maken? Vind je het leuk om te werken met grote mediabudgetten én de spil te zijn in succesvolle productlanceringen? Heb je daarnaast ervaring met shopper marketing? Dan is dit dé opdracht voor jou!
Kerngegevens:
Uren per week: 32 uur – 40 uur
Start: 1 december
Duur: 6 maanden
Standplaats: Noord-Brabant (hybride werken mogelijk)
Deadline reactie: maandag 29 september vóór 10.00 uur
De opdracht:
De focus ligt op de uitvoering van een grootschalige campagne die momenteel in voorbereiding is. Daarnaast ben je de verbindende factor binnen het team voor een aantal productintroducties. Ook lever je een belangrijke bijdrage aan de shopper marketing strategie en uitvoering.
Over jou:
Actuele kennis van advertising via tv, online en retailmedia
Ervaring met het opstellen, uitvoeren en optimaliseren van mediaplannen
Sterke projectmanagementvaardigheden, gestructureerd en pragmatisch
Aantoonbare ervaring met productintroducties binnen de foodsector
Ervaring met shopper marketing (must)
Communicatief sterk
Hands-on, pro-actief & flexibel
Interesse?
Als je ervaring en kennis aansluit en je bent per 1 december beschikbaar dan ontvangen we graag je reactie, inclusief een actueel CV. We horen graag uiterlijk maandag 29 september vóór 10:00 uur van je.