Santesa

Over Santesa
De expertise van Santesa B.V. bestaat uit de marketing en verkoop van vrij verhandelbare gezondheids- en zelfzorgproducten. Hiertoe behoren eigen producten en vertegenwoordigingen van buitenlandse ondernemingen. De productlijnen bestaan uit natuurlijke zelfzorgproducten (fyto-therapie), natuurlijke voedingssupplementen en gespecialiseerde huidverzorging. Santesa B.V. is bekend met haar eindgebruikers als met het distributiekanaal dat haar bedient, en heeft hier haar organisatie optimaal op afgestemd.

Uitgangspunt: Quality in care
Sinds haar ontstaan, hanteert Santesa het uitgangspunt dat haar producten en diensten een toegevoegde waarde moeten hebben voor de gebruikers en voor de professionals die ermee werken. Dit uitgangspunt vertaalt zich in de combinatie van:

De kwaliteit van het product portfolio

Aandacht voor klanten en relaties

De manier waarop de medewerkers als team samenwerken

Geschiedenis
In 1982 besloot Santesa zelfzorgproducten te vermarkten. Dit gebeurde naar aanleiding van veranderende regelgeving op het gebied van medicijnen. De houding van de overheid ten opzichte van zelfmedicatie werd flexibeler. Om de klanten een professionele service en kennis te garanderen, werden specialisten in therapeutische deelgebieden aangenomen.

In 2004 nam Santesa de activiteiten van Indros over. Hiermee breidde Santesa haar zelfzorg-assortiment uit. Onder andere het fytotherapeutische merk Vitotaal® komt van Indros.

In 2008 werd de huidverzorgende lijn van Dr. van der Hoog aan het assortiment toegevoegd, bekend van ‘de maskers van Dr. van der Hoog’.

Vragen over WerfSelect?

Neem contact op met Annelies Ruis
Eigenaar / Consultant

Wat zeggen relaties?

René van der Horst Manager HR department & Facilities
Lees verder
"We zijn zeer tevreden over de door WerfSelect nagekomen afspraak, om binnen zeer korte tijd met goede kandidaten te komen voor onze interim posities."
Marlies VoornemanMarketing Manager Yakult Nederland
Lees verder
"We hadden nog nooit eerder een interimmer ingehuurd. De beslissing om dit nu wel te doen is uitstekend uitgepakt. De interimmer die WerfSelect voor ons vond heeft een fantastische opdracht gedaan waardoor wij volledig werden ontzorgd."
Tibor de BoerInterim professional
Lees verder
Het is best lastig om mensen te vinden die niet te corporate zijn voor een bedrijf als het onze en die tegelijkertijd de juiste professionaliteit meebrengen. WerfSelect slaagt daarin.
Vorige
Volgende

Waarom Werfselect?

Josje is vanaf de start van WerfSelect de altijd scherpe en positieve adviseur van WerfSelect. Ze heeft een enorme staat van dienst opgebouwd binnen corporates tot het MKB, als zelfstandig interim manager en adviseur binnen marketing. De nieuwste ontwikkelingen binnen e-commerce en digital marketing hebben haar bijzondere interesse.

Norbert verzorgt al vele jaren inspirerende kennissessies en trainingen voor de relaties van WerfSelect. Doordat hij zelf in een vorig leven marketing manager was, kan hij zich goed inleven in hun dagelijkse praktijk. Zijn passie is om mensen te helpen om meer plezier, rust en vrijheid te ervaren in hun leven. 

Rianne heeft als interimmer niet alleen via WerfSelect bij een van onze opdrachtgevers gewerkt, maar werkt ook in de flexschil van WerfSelect. Zij pakt allerhande projecten op marketinggebied op, en weet ons daarmee steeds weer een stap verder te brengen. 

Ik had het slechter kunnen treffen als kantoorhond, want er is een park en bos bij het klooster. Tijdens de lunchwandeling coach ik het team vanuit mijn motto ‘vanuit ontspanning worden de beste resultaten behaald’. En daarna ga ik weer lekker onder de vergadertafel luieren.