Van Geloven

Een feestje voor iedereen
Van Geloven biedt klanten een uitgekiend assortiment lekkere, kwalitatieve en verantwoorde snackproducten met een goed rendement. Onder het assortiment vallen zes sterke merken. Onze vertrouwde snacktoppers – zoals de Ad van Geloven kroket, de Van Lieshout frikandel, De Welten Bami Oriental, de Bourgondische kroket en de Mora KipKorn – zijn favoriet in de markt.

Mensen blij maken en verrassen met heerlijke snacks: dat is onze missie. We willen de favoriete snackspecialist zijn en blijven van consument en professional. Lekker, betrouwbaar, bereikbaar en betaalbaar. Thuis en buitenshuis. We zijn trots op onze producten en dat merkt u aan alles. Tegelijkertijd houden we van eenvoud en pragmatisme: gewoon doen, met beide benen op de grond en beloftes waarmaken. Zo blijven we slagvaardig, snel en efficiënt.

Blijven verbeteren
Passie en aandacht voor onze producten, klanten en consumenten staan bij ons voorop. Al sinds de oprichting van Ad van Geloven is het ons streven om de beste te zijn. We zijn gedreven en willen ons continu blijven vernieuwen. Elke dag leggen we de lat hoger en zijn we scherp zijn op nieuwe kansen en details. Zo blijven we onszelf uitdagen om beter te presteren. En zo kunnen we onze klanten blijven verrassen met nieuwe, lekkere en gemakkelijk te bereiden snackproducten en –concepten met de hoogste kwaliteit.

Samen succesvol
Wij zijn betrokken en vinden het belangrijk om de relaties met onze klanten te koesteren. Zo nodigen we u graag uit in onze keuken om samen nieuwe snackproducten en –concepten te ontwikkelen. Onze medewerkers zijn op de hoogte van de laatste trends en marktontwikkelingen. Hierdoor begrijpen we uw business, kunnen we proactief meedenken en u helpen om een goed rendement te behalen. Als onze klanten succesvol zijn en consumenten blij, dan zijn wij dat ook.

Verantwoord snacken
We nemen onze verantwoordelijkheid op het gebied van mens, milieu en maatschappij. Met concrete verbeterpunten zetten we stappen op het gebied van gezondheid, duurzame inzet van medewerkers, veiligheid, transparantie, herkomst van ingrediënten, energieverbruik en maatschappelijke betrokkenheid. Zo verminderden we de afgelopen jaren bijvoorbeeld het zout- en verzadigd vetgehalte in onze producten en droegen we actief bij aan het platform ‘Verantwoord frituren’ in de cafetariabranche. Lekker snacken betekent tenslotte ook verantwoord snacken!

Vragen over WerfSelect?

Neem contact op met Annelies Ruis
Eigenaar / Consultant

Wat zeggen relaties?

René van der Horst Manager HR department & Facilities
Lees verder
"We zijn zeer tevreden over de door WerfSelect nagekomen afspraak, om binnen zeer korte tijd met goede kandidaten te komen voor onze interim posities."
Marlies VoornemanMarketing Manager Yakult Nederland
Lees verder
"We hadden nog nooit eerder een interimmer ingehuurd. De beslissing om dit nu wel te doen is uitstekend uitgepakt. De interimmer die WerfSelect voor ons vond heeft een fantastische opdracht gedaan waardoor wij volledig werden ontzorgd."
Tibor de BoerInterim professional
Lees verder
Het is best lastig om mensen te vinden die niet te corporate zijn voor een bedrijf als het onze en die tegelijkertijd de juiste professionaliteit meebrengen. WerfSelect slaagt daarin.
Vorige
Volgende

Waarom Werfselect?

Josje is vanaf de start van WerfSelect de altijd scherpe en positieve adviseur van WerfSelect. Ze heeft een enorme staat van dienst opgebouwd binnen corporates tot het MKB, als zelfstandig interim manager en adviseur binnen marketing. De nieuwste ontwikkelingen binnen e-commerce en digital marketing hebben haar bijzondere interesse.

Norbert verzorgt al vele jaren inspirerende kennissessies en trainingen voor de relaties van WerfSelect. Doordat hij zelf in een vorig leven marketing manager was, kan hij zich goed inleven in hun dagelijkse praktijk. Zijn passie is om mensen te helpen om meer plezier, rust en vrijheid te ervaren in hun leven. 

Rianne heeft als interimmer niet alleen via WerfSelect bij een van onze opdrachtgevers gewerkt, maar werkt ook in de flexschil van WerfSelect. Zij pakt allerhande projecten op marketinggebied op, en weet ons daarmee steeds weer een stap verder te brengen. 

Ik had het slechter kunnen treffen als kantoorhond, want er is een park en bos bij het klooster. Tijdens de lunchwandeling coach ik het team vanuit mijn motto ‘vanuit ontspanning worden de beste resultaten behaald’. En daarna ga ik weer lekker onder de vergadertafel luieren.