Op 3 oktober is het boek ‘Dwarsdenkers – Een inspirerende reis langs ondernemers en CEO’s die met hun bedrijven de wereld van morgen creëren’ uitgebracht. Het boek is geschreven voor Annelies Ruis, eigenaresse van WerfSelect, en Theo van de Kamp van Mediativity.
Dwarsdenkers toont aan dat ondernemerschap meer kan zijn dan winst alleen. Het brengt verhalen van dertig ondernemers en CEO’s die met visie en lef bouwen aan een toekomst waarin people, planet & profit in balans zijn. Zij vormen het levende bewijs dat zakelijk succes en maatschappelijke impact hand in hand kunnen gaan.
Theo en Annelies willen zoveel mogelijk mensen inspireren om ook Dwarsdenker te worden. Daarom is het boek erop gericht lezers te inspireren en handvatten te geven om met hun werk bij te dragen aan een mooiere wereld.
WerfSelect en het boek
Misschien vraag je je af wat dit boek te maken heeft met WerfSelect? Alles!
Onze pay-off luidt niet voor niets: ‘Wij verbinden bevlogen mensen en merken’.
We werken heel graag voor innovatieve, ondernemende organisaties met visie, passie en durf. En we matchen hen met verschilmakers. Mensen die niet alleen goed zijn in hun vak, maar ook het vuur aanwakkeren binnen teams en organisaties. En die nieuwe stappen, richting een positievere impact, kunnen helpen realiseren.
Meer info en bestellen
Op boekdwarsdenkers.nl vind je meer informatie en kan je het boek bestellen (dit laatste kan ook via bijvoorbeeld Bol en Managementboek.nl).
Save the date
Op vrijdag 13 maart organiseren we een event voor de relaties van WerfSelect over het gedachtengoed van de Dwarsdenkers, aanvullend op het boek. Zet de datum alvast in je agenda. De uitnodiging volgt op een later moment.



