Input voor Picnic

Bij in

Op 14 november gaven 120 marketeers input aan challenger Picnic op een actueel vraagstuk. Ruben Vermijs, Digital Marketing Leader van Picnic gaf eerst een inkijkje in de belevenissen tijdens het eerste bestaansjaar.

In één jaar van 4 electrische, zelfontwikkelde bezorgwagentjes naar 80, van 1 stad naar 6 steden. En vele klantinsights verder. Want dat laatste is de rode draad in het verhaal; elke stap is gebaseerd op feedback van klanten. Of het nu gaat om het assortiment, de vraag tot waar je de boodschappen brengt (liever tot aan de deur dan tot aan het aanrecht) of het tot op de minuut kunnen zien wanneer de boodschappen bezorgd zullen worden.

Na de pauze deelde Picnic een vraagstuk met de zaal. Zo’n 120 knappe marketingkoppen bogen zich hierover, wat dan ook leidde tot vele, vaak verrassende ideeën. Michiel Muller, een van de oprichters van Picnic, was ook benieuwd en schoof nog een tijdje aan. Zo had de avond ook voor Picnic een bijzondere toegevoegde waarde.

Dank Picnic, en vooral Ruben, voor de inspiratie die jullie ons hebben gegeven. Dank ook aan alle deelnemers voor jullie enthousiaste deelname.

tmn-picnic-sessie-3-1024x682 tmn-picnic-sessie-9-1024x682
tmn-picnic-sessie-2-1024x682 tmn-picnic-sessie-8-1024x682
tmn-picnic-sessie-5-1024x682 tmn-picnic-sessie-11-1024x682

Geïnteresseerd?

Reageer direct

Of neem contact op met Annelies Ruis

annelies@werfselect.nl
06-54227874