Input voor Picnic

Op 14 november gaven 120 marketeers input aan challenger Picnic op een actueel vraagstuk. Ruben Vermijs, Digital Marketing Leader van Picnic gaf eerst een inkijkje in de belevenissen tijdens het eerste bestaansjaar.

In één jaar van 4 electrische, zelfontwikkelde bezorgwagentjes naar 80, van 1 stad naar 6 steden. En vele klantinsights verder. Want dat laatste is de rode draad in het verhaal; elke stap is gebaseerd op feedback van klanten. Of het nu gaat om het assortiment, de vraag tot waar je de boodschappen brengt (liever tot aan de deur dan tot aan het aanrecht) of het tot op de minuut kunnen zien wanneer de boodschappen bezorgd zullen worden.

Na de pauze deelde Picnic een vraagstuk met de zaal. Zo’n 120 knappe marketingkoppen bogen zich hierover, wat dan ook leidde tot vele, vaak verrassende ideeën. Michiel Muller, een van de oprichters van Picnic, was ook benieuwd en schoof nog een tijdje aan. Zo had de avond ook voor Picnic een bijzondere toegevoegde waarde.

Dank Picnic, en vooral Ruben, voor de inspiratie die jullie ons hebben gegeven. Dank ook aan alle deelnemers voor jullie enthousiaste deelname.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Vragen over Input voor Picnic?
Neem contact op met Annelies Ruis
Eigenaar / Consultant

Geïnteresseerd?

Laat je gegevens achter en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op!

"*" geeft vereiste velden aan

Josje is vanaf de start van WerfSelect de altijd scherpe en positieve adviseur van WerfSelect. Ze heeft een enorme staat van dienst opgebouwd binnen corporates tot het MKB, als zelfstandig interim manager en adviseur binnen marketing. De nieuwste ontwikkelingen binnen e-commerce en digital marketing hebben haar bijzondere interesse.

Norbert verzorgt al vele jaren inspirerende kennissessies en trainingen voor de relaties van WerfSelect. Doordat hij zelf in een vorig leven marketing manager was, kan hij zich goed inleven in hun dagelijkse praktijk. Zijn passie is om mensen te helpen om meer plezier, rust en vrijheid te ervaren in hun leven. 

Rianne heeft als interimmer niet alleen via WerfSelect bij een van onze opdrachtgevers gewerkt, maar werkt ook in de flexschil van WerfSelect. Zij pakt allerhande projecten op marketinggebied op, en weet ons daarmee steeds weer een stap verder te brengen. 

Ik had het slechter kunnen treffen als kantoorhond, want er is een park en bos bij het klooster. Tijdens de lunchwandeling coach ik het team vanuit mijn motto ‘vanuit ontspanning worden de beste resultaten behaald’. En daarna ga ik weer lekker onder de vergadertafel luieren.