Interim Allround Communicatieadviseur “Digitaal Voorwaarts” – Tilburg

Introductie

Kerngegevens:

Start: 3 juni 2024 of eventueel eerder
Duur: 3 maanden met optie tot verlenging tot in totaal 1 jaar
Tarief: maximaal 90,- inclusief reiskosten, bij voorkeur minder
Uren per week: 12-24 (meer is bespreekbaar)
Locatie: Tilburg

Indien je aan de gevraagde ervaring en overige randvoorwaarden voldoet, horen we graag uiterlijk 1 mei 12 uur van je per mail. Wil je daarbij aangeven hoeveel uren je bij voorkeur wordt ingezet en of je daarin flexibel kunt zijn? En per wanneer je beschikbaar bent.


De opdracht
Tilburg University wordt uitgedaagd als instelling van hoger onderwijs en onderzoek. Ze moet haar manier van werk ijken in het licht van nieuwe mogelijkheden, zoals digitalisering en de enorme beschikbaarheid van data, en uitdagingen zoals de noodzaak tot cybersecurity, maar ook actie ondernemen tegen de hoge werkdruk van medewerkers en studenten.
Ze zal sneller moeten reageren op veranderingen, vooral om er zelf mede richting aan te kunnen geven. Als organisatie wil Tilburg University vooruit en ziet zij de digitale ontwikkelingen niet als een bedreiging maar als kans. Deze gedachte is de basis van het verandertraject ‘Digitaal Voorwaarts’.


Digitaal Voorwaarts
Informatievoorziening is een van de pijlers in de strategie van Tilburg University.

Daarvoor is het noodzakelijk dat:

  • er een heldere en gedragen visie op Informatievoorziening (IV) en bijbehorende transformatie is
  • de IV/IT organisatie zo ingericht is dat het adequaat kan handelen
  • de technische basis up-to-date is en dat er een nauwe samenwerking met de divisies en schools is.

De route hiernaartoe bevat de volgende speerpunten:

  • De digitale strategie voor Tilburg University uitwerken en verankeren in de strategie van de universiteit;
  • De samenwerking tussen LIS, divisies en schools steviger inrichten;
  • Management en besturing van LIS inrichten zodat continuïteit gewaarborgd is én transitie gerealiseerd wordt. Inrichting van de Chief Information Officer (CIO) office is daarin een belangrijk element;
  • De financiële kaders voor LIS, IV/IT en het (verander)plan op korte en lange termijn helder maken en zekerstellen;
  • Lifecycle management met spoed op orde brengen. Rationalisatie van het applicatielandschap onderzoeken en realiseren;
  • Architectuur op alle niveaus uitwerken c.q. actualiseren en als toetsingskader.


Deze speerpunten zijn in een roadmap gevat van projecten en activiteiten, waarvan een deel is gestart.


De communicatieopdracht

Voor het veranderplan Digitaal Voorwaarts zijn wij op zoek naar een allround communicatieprofessional die in korte tijd een goede communicatiebasis neer kan zetten waarmee de eigen medewerkers van LIS en M&C minimaal een jaar en hopelijk langer vooruit kunnen. De reikwijdte van dit project loopt van het in kaart brengen van de stakeholders tot het opleveren van een concreet en uitvoerbaar communicatieplan inclusief eventuele templates.

Concreet vraagt Tilburg University de volgende acties:

  1. Formuleren van de communicatieopdracht
  2. Inbedden van het project binnen de context van de organisatie
  3. In kaart brengen projectfasering en bijbehorende communicatiebehoeften
  4. Omgevingsanalyse (actoren, krachtenveld, relaties, betrokkenheid)
  5. Communicatiestrategie bepalen (doelgroep, opbrengst, benadering, frame)
  6. Aanpak bepalen (middel, afzender, kalender, wie doet wat)


Tilburg University zoekt iemand bij wie bovenstaande informatie niet zorgt voor duizelingen, maar die op basis van deze richtinggevende kaders juist gemotiveerd is om aan de slag te gaan. Ze zoekt iemand die voortvarend, zelfstandig en pragmatisch te werk gaat. Zie jij dit communicatievraagstuk als een uitdaging, maar zou jij het anders aanpakken dan zijn ze ook geïnteresseerd. Tilburg University is een lerende organisatie en staat open voor nieuwe inzichten.


Over jou

  • Afgeronde communicatie opleiding (bij voorkeur WO)
  • Minimaal 10 jaar ervaring met interne en externe communicatie
  • Minimaal 5 jaar werkervaring binnen een complexe omgeving (onderwijs, overheid, non-profit) met vraagstukken van vergelijkbare omvang (verandertraject)
  • Ervaring met factor c methodiek
  • Perfecte beheersing Nederlandse en Engelse taal

(meer…)

Sr Product Manager – Kapelle /hybride

Introductie

COROOS is een leidende speler in plantaardig houdbare voeding in de Europese markt. Het heeft ambitieuze doelstellingen om plantaardige voeding te laten groeien met een nieuwe consument- en markt gedreven aanpak. Dit op zowel op Private Label als op het merk Servero. Coroos zoekt een Senior Product Manager die als echte merkdenker en all round business FMCG marketeer het verschil gaat maken in onze organisatie.

De nieuwe afdeling Marketing is recent opgezet om het consument- en marktgericht werken te stimuleren. De afdeling omvat Productmanagement, Innovatie, Categorymanagement, Trade marketing, E-com en Verpakkingsmanagement en wordt geleid door de Sr. Marketing Manager. Samen met o.a. Sales en Customer Service valt deze onder de directe verantwoording van de CCO. Productmanagement is georganiseerd in 4 categorieën: Fruit, Groenten, Peulvruchten en New Business.

Wat ga je doen:

Als Senior product manager (SPM) ben je verantwoordelijk voor de categorie mbt omzet, winst en innovatie over meerdere landen en kanalen. De categorie bestaat nu voornamelijk uit Knijpfruitzakjes en Appelmoes voor zowel PL als het Merk Servero. Als SPM is het doel om te innoveren, de categorie te vergroten en de winstgevendheid te optimaliseren.

De SPM zoekt consument- en klantinzichten, kent de markt en klanten, signaleert kansen en weet deze door te vertalen naar een gebalanceerd strategisch portfolio plan voor PL klanten en merk. Hieruit volgt een Business plan en acties o.a. product verbeteringen, NPD en introductieplannen. Als SPM weet je deze overtuigend aan Sales en klanten te presenteren. Afhankelijk van het merk is de SPM Fruit ook betrokken of leidend bij het ontwikkelen, implementeren en evalueren van activatie. Uiteraard doet de SPM dit alles met anderen in multidisciplinaire teams waar deze als spin in het web coördineert en leidt.

De SPM Fruit rapporteert aan de Sr. Marketing Manager en is (mede)verantwoordelijk voor het coördineren en verbeteren van de werkzaamheden m.b.t. productmanagement.

Over jou:

  • Een relevante HBO opleiding
  • Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift. Frans en Duits is een pre
  • 5 jaar ervaring in FMCG merk is een vereiste en bij voorkeur ook ervaring met private label
  • Je bent een teamspeler die houdt van een dynamische werkomgeving die in ontwikkeling is
  • Je hebt conceptueel een analytisch denkvermogen
  • Je bent markt- en klachtgericht en goed in het onderhouden van netwerken
  • Je bent stressbestendig en zelfstandig


Wat biedt Coroos jou:

  • Een marktconform salaris
  • Een baan voor 4 of 5 dagen
  • Mogelijkheden om je te ontwikkelen
  • Veel vrije tijd, 25 vakantiedagen en 9,5 ADV dagen)
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%
  • Goede pensioensregeling
  • Korting op producten van Coroos


(meer…)

Interim Campagne Manager Lokaal – Nederland

Introductie

*SPOED INTERIM OPDRACHT*

Voor een grote retailer zoeken wij een interim “Campagne Manager Lokaal”. Je bent de schakel tussen het landelijke marketingteam en de lokale retailer. Je weet het merk te bewaken en lokale kansen te zien en te pakken. Je schuwt niet om nieuwe initiatieven te nemen om lokaal betere resultaten te realiseren. Je bent creatief en oplossend gericht.


Kerngegevens:

  • Beschikbaar zsm
  • Ervaring met lokale marketing
  • 32 tot 40 uur per week beschikbaar
  • Tarief: 85,- euro per uur, exclusief reiskosten en BTW
  • Mogelijkheid tot hybride werken 50/50


Over jou:

  • Retail is jou niet vreemd
  • Je hebt ervaring met lokale marketing
  • Je durft out-of-the box te denken
  • Je bent resultaat gedreven
  • Een goede sparringpartner voor de lokale retailer
  • Je durft kansen te pakken
  • Snel schakelen en opschalen is voor jou gesneden koek
  • Je hebt leidinggevende ervaring
  • No nonsens en een echte aanpakker


We vertellen je graag meer als je interesse hebt, beschikbaar bent en je ervaring aansluit waarbij ervaring met lokale retail een must is. We horen graag zsm van je, uiterlijk dinsdag 9 april voor 10:00 uur.



(meer…)

Business Developer – Bunnik/Hybride

Introductie

Spreekt een consultancybureau actief op het snijvlak van sociale en technologische innovatie jou aan? Zeker als er veel wordt samengewerkt met producerende bedrijven o.a. in de Foodsector? Een bureau dat de koppeling maakt tussen subsidies, innovatie en mensen. Wij zoeken voor ons groeiend high-end consultancybureau een krachtige aanvulling op ons team in de vorm van een gepassioneerde en resultaatgerichte Business Developer. Ga jij graag op zoek naar commerciële mogelijkheden en creëer je kansen? Lees vooral verder.


Wat jij gaat doen

Als Business Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de zakelijke kant van onze organisatie. Denk daarbij aan het identificeren van nieuwe afzetmarkten, partnerships, manieren om bestaande markten te bereiken en aan het ontwikkelen/optimaliseren van producten of diensten om beter in te spelen op de behoeften binnen markten.

Wij volgen markttrends nauwlettend en bouwen duurzame relaties met potentiële klanten en partners. Bottom line ben je bezig om de omzet van het bedrijf te verhogen en de winst te maximaliseren. Ook evalueer jij de huidige prestaties en vind je manieren om Wecreate consulting te helpen haar volledige commerciële potentieel te bereiken.

Verantwoordelijkheden:

  • Nieuwe zakelijke kansen onderzoeken en identificeren – met inbegrip van nieuwe markten, groeigebieden, trends, klanten, partnerschappen, producten en diensten – of nieuwe manieren om bestaande markten te bereiken.
  • Ontwikkelen van groeistrategieën en -plannen door onderzoek te doen naar zakelijke kansen en levensvatbare inkomstenstromen. Bijwonen van seminars, conferenties en evenementen.
  • Lange termijn relaties opbouwen met nieuwe en bestaande klanten.
  • Het vergroten van het klantenbestand.
  • Onderhandelen met belanghebbenden.
  • Identificeren en in kaart brengen van de sterke punten van het bedrijf en de behoeften van de klant.
  • Betrouwbare feedback en after-sales ondersteuning bieden.
  • Promotiestrategie en -activiteiten met de marketingafdeling bespreken.
  • Goed inzicht hebben in de producten of diensten van het bedrijf en in staat zijn anderen hierover te adviseren.


Over jou als Business Developer

Wij zoeken een ondernemende Business Developer die ervoor zorgt dat de projecten met hoge kwaliteit worden opgeleverd. Je inspireert, denkt creatief en in oplossingen om samen tot een beter resultaat te komen. Je bent gewend je in een politiek-bestuurlijk dynamische context te bewegen. Je bent afgestudeerd in de richting van bedrijfs- of bestuurskunde op HBO/WO werk- en denkniveau en hebt minimaal 4 jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld in Sales, Marketing of aanverwante gebieden.

Verder neem je mee:

  • Resultaatgericht met oog voor detail
  • Vermogen om key performance indicatoren (ROI en KPI’s) te meten en te analyseren
  • Sterke organisatorische vaardigheden met een probleemoplossend vermogen.
  • Kennis van het opzetten en gebruiken van een CRM zoals Hubspot en Salesforce. Vaardig in Word, Excel, Outlook en PowerPoint.


Wat bieden wij jou?

Een baan voor 4 of 5 dagen per week waarin je impact maakt. Hiervoor krijg jij o.a. van ons:

  • een salaris variërend tussen € 4.200,- en € 5.200,- bruto per maand -op fulltime basis- afhankelijk van jouw ervaring, met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling, vakantiegeld en een pensioenregeling,
  • verder is er aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget,
  • 25 vakantiedagen,
  • vanzelfsprekend een laptop en telefoon,
  • er wordt voorzien in jouw vervoer naar werk en klanten cq in een tegemoetkoming in de daaraan gerelateerde kosten. Hoe is afhankelijk van de mate waarin je bij diverse klanten werkzaam bent.


Over Wecreate Consulting

Wecreate Consulting is een project- en adviesbureau dat opereert op het snijvlak van sociale en technologische innovatie. Wij helpen organisaties grip te krijgen op verandering en om futureproof te worden én te blijven. Dat doen wij met ruim 40 adviseurs met expertise op verschillende gebieden. Op deze manier leveren wij een bijdrage aan onze missie: het creëren van een wendbare en innovatieve organisaties.

(meer…)

Programmamanager Food In Transitie 2030 – Bunnik of Den Bosch of Deventer/Hybride

Introductie

Draag jij als ervaren Programmamanager graag je steentje bij aan de transitie binnen de foodsector? Om relevant te blijven, moeten bedrijven en medewerkers mee in die verandering. Daarom helpt het programma Food In Transitie 2030 bedrijven in de levensmiddelenindustrie bij die verandering. Zorg jij dat dit programma beter dan bedacht vruchten gaat afwerpen?


Wat jij gaat doen

Als Programmamanager FIT2030 ben je de spil in ons project en rapporteer je aan zowel de Directeur van de stichting Stichting Ontwikkelingsfonds Levensmiddelenindustrie (SOL) als aan de Financieel Manager van Wecreate consulting (aangaande contracten). Je bent verantwoordelijk voor de operationele aansturing van het gehele project, waarbij je de regie voert over de projectactiviteiten. Dit omvat onder andere het aangaan van samenwerkingsrelaties en het aansturen van projectleiders voor regionale foodclusters en branches.

Verantwoordelijkheden:

  • Zorgdragen voor de inhoud van projectactiviteiten, zodat deze optimaal aansluiten bij de gestelde doelstellingen.
  • Beheer van de projectorganisatie, inclusief risicomanagement, planning en voortgangsbewaking.
  • Opstellen van het inhoudelijke eindverslag.
  • Budgettering, financieringsbeheer en eindcontrole, inclusief rapportage.
  • Borging van projectresultaten en voorbereidingen voor vervolgprojecten.
  • Samenwerking en communicatie:

Je werkt nauw samen met de R&C Manager, branche- en regioprojectleiders, en de directeur van SOL. Regelmatige overleggen met stakeholders en essentiële partijen in branches en regio’s zijn essentieel om het project soepel te laten verlopen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het monitoren en evalueren van het project, met rapportage aan de directie van Wecreate consulting en het bestuur van SOL.

Waar jij een bijdrage aan levert.

Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen.

Over jou als programmamanager FIT2030

Wij zoeken een ondernemende teamleider die functioneel leiding geeft en ervoor zorgt dat de projecten met hoge kwaliteit worden opgeleverd. Een leider die het team inspireert, creatief in oplossingen denkt om samen tot een beter resultaat te komen. Je bent gewend je in een politiek-bestuurlijk dynamische context te bewegen. Je bent afgestudeerd in de richting van bedrijfs- of bestuurskunde op HBO/WO werk- en denkniveau en hebt minimaal 7 jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld in Consultancy of Publiek Private Ecosystemen.

Als je nog wat minder ervaren bent, komen we ook graag met je in contact, want mogelijk kan de huidige interim-Programmamanager Food In Transitie 2030 je nog enige tijd begeleiden.

Verder:

  • ben je een ondernemende leider en heb deskundigheid en resultaatgerichtheid hoog in het vaandel
  • heb je aantoonbare ervaring in projectmanagement, bij voorkeur in de voedselsector
  • beschik je over sterke communicatieve en leiderschapsvaardigheden
  • heb je uitstekende budgetterings- en financiële beheersingsvaardigheden
  • heb je een probleemoplossend vermogen en risicomanagementvaardigheden
  • ben je resultaatgericht met oog voor detail


Wat bieden wij jou?

Een baan voor 16 tot 24 uur per week waarin je impact maakt. Hiervoor krijg jij o.a. van ons:

  • een salaris variërend tussen € 6.500,- en € 7.500,- bruto per maand -op fulltime basis- afhankelijk van jouw ervaring, met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling, vakantiegeld en een pensioenregeling.
  • de mogelijkheid om op kantoor (in Bunnik of in Den Bosch of in Deventer), bij klanten en thuis te werken,
  • aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget.
  • vanzelfsprekend een laptop en telefoon
  • 25 vakantiedagen
  • er wordt voorzien in jouw vervoer naar werk en klanten cq in een tegemoetkoming in de daaraan gerelateerde kosten. Hoe is afhankelijk van de mate waarin je bij diverse klanten werkzaam bent.


Over Wecreate Consulting en FIT2030

De foodsector is in transitie. Om relevant te blijven, moeten bedrijven en medewerkers mee in die verandering. Het is tenslotte bijblijven of afhaken. Transitie kan overweldigend zijn. Daarom helpt het programma FIT2030 bedrijven in de levensmiddelenindustrie om verandering recht in de ogen te kijken. Vanuit hier gaan we samen met overheids- en onderwijspartners de uitdagingen van de toekomst aan. Met als resultaat? Futureproof organisaties die slimmer werken én produceren. En dat alles aan de hand van de volgende 5 concrete thema’s: vitaliteit, goed werkgeverschap, leven lang ontwikkelen, eigen regie en/of vervroegd uittreden.

Wecreate Consulting is partner in het Programma FIT2030. Dit programma is geïnitieerd vanuit Stichting Ontwikkelingsfonds Levensmiddelenindustrie.

Wecreate Consulting is een project- en adviesbureau dat opereert op het snijvlak van sociale en technologische innovatie. Wij helpen organisaties grip te krijgen op verandering en om futureproof te worden én te blijven. Dat doen wij met ruim 40 adviseurs met expertise op verschillende gebieden. Op deze manier leveren wij een bijdrage aan onze missie: het creëren van een wendbare en innovatieve organisaties.

(meer…)

Adviseur Projectbeheer/Subsidieadviseur – Bunnik/Hybride

Introductie

Ben jij een ambitieuze en gedreven professional die graag bijdraagt aan het succes van subsidieprojecten voor tal van organisaties o.a. in de levensmiddelenindustrie? Zeker als deze subsidieprojecten zorgen voor het verminderen van de arbeidsmarktproblematiek en/of voor goed werkgeverschap en meer vitaliteit, eigen regie en een leven lang leren? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!


Wat jij gaat doen

Als Adviseur Projectbeheer ben je lid van het team projectbeheer. Je ondersteunt klanten en collega’s bij het opzetten en inrichten van subsidieprojecten en zorgt ervoor dat deze aansluiten op de regels van subsidieregelingen. Kortom, je slaat de brug tussen inhoudelijke wensen en ambities en de formele vereisten vanuit wet- en regelgeving. Dit doe je door een effectieve projectorganisatie in te richten met heldere processen die aansluiten op de behoefte van betrokken partijen. Dit leidt in de praktijk tot een goed uitvoerbaar project waarbij enerzijds de inhoudelijke doelen behaald kunnen worden en anderzijds er verantwoording kan worden afgelegd aan de subsidieverstrekkers en partners.

Je hebt kennis van de subsidieregelingen of bent in staat je hierin te verdiepen. Je adviseert partners en klanten over de beste manier om hun projectideeën om te zetten in haalbare projectplannen en je kunt zelf ook projectplannen schrijven. Je werkt nauw samen met de projectcontroller en inhoudelijke consultants om ervoor te zorgen dat de projectplannen (financieel) haalbaar zijn.

Wecreate consulting helpt namelijk klanten om financiering te verkrijgen voor hun arbeidsmarktprojecten/ HR projecten door het aanvragen en verantwoorden van subsidies. Denk bij HR-projecten aan projecten gerelateerd aan bijvoorbeeld de volgende thema’s: vitaliteit, goed werkgeverschap, leven lang ontwikkelen, eigen regie en/of vervroegd uittreden. Wecreate consulting doet dit onder andere voor organisaties actief in de levensmiddelenindustrie, in het kader van het programma Food In Transitie (FIT2030).

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Adviestrajecten over subsidies met partners, klanten en collega’s;
  • Schrijven van projectplannen en wijzigingsverzoeken;
  • Neerzetten van projectorganisaties, werkprocessen en controle en beheersmaatregelen (AO/IC), in samenwerking met de projectcontroller en de klant;
  • Inhoudelijk tussenrapportage en eindrapportage;
  • Implementeren van de juiste juridische overeenkomsten.

Je werkt nauw samen met je collega’s binnen het team projectbeheer en met de projectcontroller, inhoudelijke consultants en collega’s van business development binnen Wecreate consulting.


Wat bieden wij jou als adviseur projectbeheer?

Een baan voor 4 of 5 dagen per week waarin je impact maakt. Hiervoor krijg jij o.a. van ons:

  • een salaris tussen € 3.500,- en € 4.500,- bruto per maand -op fulltime basis- afhankelijk van jouw ervaring, met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling, vakantiegeld en een pensioenregeling,
  • de mogelijkheid om op kantoor (in Bunnik) en thuis te werken,
  • aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget,
  • vanzelfsprekend een laptop en telefoon,
  • 25 vakantiedagen,
  • er wordt voorzien in jouw vervoer naar werk en klanten cq in een tegemoetkoming in de daaraan gerelateerde kosten. Hoe is afhankelijk van de mate waarin je bij diverse klanten werkzaam bent.


Over jou als adviseur projectbeheer

Als Adviseur Projectbeheer ben je een specialist op het gebied van subsidieregelingen en de organisatorische en beheersmatige vertaling naar de praktijk. Je bent in staat om te adviseren naar de “geest” van de regeling en bent creatief in je oplossingen en aanpak. Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. Je hebt een uitstekende uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands en kunt goed communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. Je werkt nauwkeurig en bent in staat om verantwoordelijkheid te nemen voor het beheer van projecten.

In ieder geval verwachten we het volgende van je:

  • Afgeronde HBO opleiding
  • Je beschikt over goede adviesvaardigheden en bent sterk in processen en het vormgeven van projecten (wie, doet wat wanneer en waarom)
  • Je hebt ervaring met lezen en interpreteren van juridische teksten, wet- en regelgeving
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands


Over Wecreate Consulting

Wecreate Consulting is een project- en adviesbureau dat opereert op het snijvlak van sociale en technologische innovatie. Wij helpen organisaties grip te krijgen op verandering en om futureproof te worden én te blijven. Dat doen wij met ruim 40 adviseurs met expertise op verschillende gebieden. Op deze manier leveren wij een bijdrage aan onze missie: het creëren van een wendbare en innovatieve organisaties.



(meer…)

Senior Consultant People & Performance – Bunnik/Hybride

Introductie

Wil jij werken bij een high-end consultancy bureau dat actief is op het snijvlak van sociale en technologische innovatie? Vind jij het leuk om opdrachtgevers uit het bedrijfsleven of de (semi-)publieke sector te adviseren om futureproof te worden en te blijven? Werk jij graag met mensen en krijg jij er energie van om hen in beweging te krijgen? Lees dan verder:


Wat jij gaat doen

Als onderdeel van het team People & Performance bouw je mee aan een snelgroeiend team waarin je actief bent op zowel kantoor, bij de klant op locatie en vanuit huis. Voor onze high-end dienstverlening helpt jouw consultancy ervaring. Je weet hoe bedrijven werken en hoe ze strategisch te adviseren. Analytisch als je bent, ga je op onderzoek, je overtuigt en begeleidt de klant in de benodigde transformatie. Samen met collega’s ontwikkel je krachtige adviezen. Je overtuigt directies van jouw inzicht en brengt dat advies tot leven door de organisatie aan de hand te nemen in de gewenste verandering.


Waar jij een bijdrage aan levert in jouw baan

Wij transformeren organisaties om zo futureproof te worden en te blijven. Daarbij hebben wij oog voor mens en resultaat. Wij helpen onze klanten hun kracht te vinden en beter dan ooit de toekomst tegemoet te gaan.

Wij zijn een high-end consultancy bureau voor bedrijven en (semi-) publieke instellingen waarvan de directie zegt: ‘ik weet wat ik wil, maar ik krijg de organisatie niet mee’. Stilstand is geen optie. Wij helpen die organisaties een specifieke strategie te ontwikkelen om hun organisatie gezond te laten groeien. Onze klanten zijn organisaties die behoefte hebben aan gespecialiseerde en op maat gemaakte adviezen van experts op hoog niveau. Onze opdrachten en projecten richten zich o.a. op:

  • Het adviseren van organisaties over complexe kwesties met betrekking tot hun bedrijfsstrategieën, verandermanagement en implementatie van veranderprogramma’s;
  • Het ondersteunen van organisaties om efficiënter te worden. We helpen via verschillende bewezen methodieken aan het verbeteren van werkprocessen en systemen.
  • Het verbeteren van het innovatie- en verandervermogen van organisaties;
  • Het creëren van een krachtige ‘ontwikkelcultuur’ binnen organisaties en het stimuleren van (transformationeel) leiderschap.


Wat bieden wij jou?

Een baan voor 4 of 5 dagen per week waarin je impact maakt. Hiervoor krijg jij o.a. van ons:

  • een salaris waarvan de hoogte afhankelijk van jouw ervaring met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling, vakantiegeld en een pensioenregeling,
  • de mogelijkheid om op kantoor, bij klanten en thuis te werken,
  • aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget,
  • vanzelfsprekend een laptop en telefoon,
  • er wordt voorzien in jouw vervoer naar werk en klanten cq in een tegemoetkoming in de daaraan gerelateerde kosten. Hoe is afhankelijk van de mate waarin je bij diverse klanten werkzaam bent.


Over jou als senior consultant

  • Je kunt je verplaatsen in de klant en bent in staat om projecten te beheren, deadlines te halen en prioriteiten te stellen.
  • Je werkt effectief samen met klanten en je begrijpt hun behoeften en verwachtingen en kunt zo samen tot een beter resultaat komen.
  • Je bent gewend je in een politiek-bestuurlijk dynamische context te bewegen.
  • Je beschikt over een afgeronde WO-opleiding (of HBO met relevante werkervaring) in de richting van bedrijfs- of bestuurskunde.
  • Je hebt minimaal 7 jaar relevante werkervaring.


PS heb je nog wat minder ervaring, weet dan dat we ook vacatures hebben als medior consultant.


Verder neem je mee:

  • Je hebt een achtergrond in management consultancy. Daarbij is ervaring met LEAN of operational excellence een pre.
  • Je hebt ervaring met strategisch projectmanagement.
  • Je bent authentiek, creatief, deskundig, verbindend en resultaatgericht.


Over Wecreate Consulting

Wecreate Consulting is een project- en adviesbureau dat opereert op het snijvlak van sociale en technologische innovatie. Wij helpen organisaties grip te krijgen op verandering en om futureproof te worden én te blijven. Dat doen wij met ruim 40 adviseurs met expertise op verschillende gebieden. Op deze manier leveren wij een bijdrage aan onze missie: het creëren van een wendbare en innovatieve organisaties.

(meer…)

Senior Consultant Regio’s & Sectoren – Bunnik/Hybride

Introductie

Wil jij werken bij een adviesbureau dat is gespecialiseerd in publiek private samenwerking? Zet je jouw tanden graag in sectorale of regionale vraagstukken? Kun jij multi-stakeholder projecten beheren en uiteenlopende belangen samenbrengen om zo impact te maken op de Nederlandse arbeidsmarkt? Kun je leiding geven aan collega consultants of help je hen betere adviseurs te worden? Dan hebben wij een mooie rol voor jou!


Wat jij gaat doen

Als onderdeel van het team Regio’s en Sectoren bouw je mee aan een snelgroeiend team waarin je onderlinge afstemming hebt over doelen, aanpak, resultaten en activiteiten. Je werkt samen, maar ook zelfstandig. Gedurende de uitvoering rapporteer, informeer en adviseer je de bij de projecten betrokken stakeholders over de inhoudelijke voortgang.

Je analyseert ‘wicked problems’ op de arbeidsmarkt en vertaalt de laatste wetenschappelijke inzichten of kennis uit de markt, naar duidelijke adviezen voor jouw klanten. Je ontwikkelt samen met jouw collega’s steeds betere (gestandaardiseerde) methoden en aanpak, zodat het team klanten nog beter kan bedienen.

Het is een dynamische functie waarin je veel contact hebt met klanten en collega’s binnen projectteams. Je houdt je vanuit deze projecten bezig met het coördineren van de samenwerking, weet welke doelen wanneer behaalt moeten worden en stuurt partners aan om te doen wat van ze verwacht wordt. Een baan waarin je structuur kunt aanbrengen in onze lopende en nieuwe projecten. Waarin je als ondernemend persoon mogelijkheden kunt creëren in publiek-private samenwerking. Jij houdt ervan om op high-end niveau advies te geven en vervolgens ‘run’ je het project in de uitvoering.

“We practice what we preach”: Naast je eigen werk begeleid jij junior en medior consultants met coaching en training zowel vakinhoudelijk als qua softskills om te helpen de 1e of 2e stap in de carrière te zetten. Samen onderneem je stappen om het vak eigen te maken.


Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen. Wij werken voor sectorale samenwerkingsverbanden in onder andere de Levensmiddelenindustrie, Uitzendbranche, Zorg en Techniek. En we doen veel met regionale publiek private partners, zoals Onderwijspartners, Gemeenten en Provincies. Wij brengen al die belanghebbenden bij elkaar en creëren samen meer slagkracht. Onze opdrachten en projecten richten zich o.a. op:

  • Het versterken van de dienstverlening die brancheorganisaties bieden aan de bedrijven in hun sector.
  • Het managen van projecten die bijdragen aan het verbeteren van de instroom en het behoud van werkenden in die sector.
  • Het verbeteren de duurzame inzetbaarheid van werkenden in een sector.
  • Het creëren van een leer- en ontwikkelcultuur binnen sectoren en in organisaties;
  • Het verbeteren van de aansluiting Onderwijs – Arbeidsmarkt in de Triple Helix.


Wat bieden wij jou?

Een baan waarin je impact maakt. Hiervoor krijg jij o.a. van ons:

  • een salaris waarvan de hoogte afhankelijk van jouw ervaring met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling, vakantiegeld en een pensioenregeling,
  • de mogelijkheid om op kantoor (in Bunnik of in Deventer), bij klanten en thuis te werken,
  • aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget,
  • vanzelfsprekend een laptop en telefoon,
  • 25 vakantiedagen,
  • er wordt voorzien in jouw vervoer naar werk en klanten cq in een tegemoetkoming in de daaraan gerelateerde kosten. Hoe is afhankelijk van de mate waarin je bij diverse klanten werkzaam bent.


Over jou als senior consultant

  • Je kunt goed verbinden, het gesprek aangaan en creatief en in oplossingen denken, om zo samen tot een beter resultaat te komen.
  • Je bent gewend je in een politiek-bestuurlijk dynamische context te bewegen.
  • Je bent afgestudeerd in de richting van bedrijfs- en bestuurskunde of Politicologie op HBO/WO niveau
  • Je hebt minimaal 7 jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld bij adviesbureaus of in het ontwikkelen van Publiek Private Ecosystemen.

    PS heb je nog wat minder ervaring, weet dan dat we ook vacatures hebben als medior consultant.


En verder ben je:

  • analytisch en zorg je voor kwalitatief inhoudelijk onderzoek
  • een ondernemend persoon die graag mogelijkheden creëert
  • authentiek en heb je gevoel voor samenwerking
  • deskundig, met oog voor kwaliteit en resultaatgericht


Over Wecreate Consulting

Wecreate Consulting is een project- en adviesbureau dat opereert op het snijvlak van sociale en technologische innovatie. Wij helpen organisaties grip te krijgen op verandering en om futureproof te worden én te blijven. Dat doen wij met ruim 40 adviseurs met expertise op verschillende gebieden. Op deze manier leveren wij een bijdrage aan onze missie: het creëren van een wendbare en innovatieve organisaties.

(meer…)

Recent vervulde executive search vacatures – Nederland

Introductie


  • Directeur Marketing & Communicatie
  • Manager Digital Marketing
  • Marketing Directeur / CMO
  • Marketing Manager
  • Sales Directeur / CCO
  • Sales Manager
  • Commercial Manager
  • Global NPD Manager
  • Commercial Manager
  • Senior Product Owner
  • Digital Marketeer & E-commerce coördinator

Ben jij toe aan een volgende stap? Schrijf je dan in via de ‘Reageer direct’ button.

(meer…)

Recent vervulde interim opdrachten – Nederland en Belgie

Introductie

  • Marketing Manager a.i.
  • Brand Manager Retail a.i.
  • Senior Brand Manager a.i.
  • Senior Product Manager a.i.
  • Marketeer a.i.
  • Activatiemanager a.i.
  • Afdelingshoofd Content & Media a.i.
  • Senior Content Marketeer a.i.
  • Manager Marketing & Communicatie a.i.
  • Communicatie adviseur a.i.
  • Senior Brand Communication Manager a.i.
  • Senior Communicatieprofessional a.i.
  • Senior Communicatie en PR adviseur a.i.
  • Marketing Communicatie professional a.i.
  • Content / Activatie Marketeer a.i.
  • Sales Manager Out of Home a.i.
  • Key Account Manager a.i.
  • Senior Sales en Marketing Lead a.i.
  • Shopper Marketeer a.i.
  • Category manager a.i.
  • Digital Marketeer a.i.
  • Senior Marketing Insights professional a.i.
  • NPD Manager a.i.

Interesse om nieuwe opdrachten per what’s app te ontvangen? Schrijf je bij ons in via de Reageer direct button.

(meer…)

Toptalent in marketing, communicatie, sales en online

Al duizenden PastPrecies matches verzorgd

Groot netwerk van 20.000+ kandidaten en opdrachtgevers